1. Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu w sklepie RUM-LUX ?
Nie ma przymusu rejestracji w naszym sklepie, ale jeśli wykonasz ten mały krok, będziesz miał(a) wgląd do historii swoich zamówień, wgląd do statusu aktualnego zamówienia, a w przyszłości będziesz mógł(a) brać udział w wydarzeniach sklepu, np. w programie lojalnościowym. Ponadto nie częściej niż raz w tygodniu informujemy naszych klientów o tym co się nowego pojawiło, albo co możemy zaoferować w promocyjnej cenie. Nie bez znaczenia też jest fakt, że przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał(a) wprowadzać swoich danych ponownie.
2. W jaki sposób mam składać zamówienia ?
Przejdź do artykułu gdzie opisujemy krok po kroku jak dokonać zamówienia w naszym sklepie. KLIKNIJ
3. Jak odzyskać hasło ?
Przejdź do artykułu gdzie opisujemy krok po kroku jak ustawić nowe hasło w naszym sklepie. KLIKNIJ
4. Miałem konto w starej wersji sklepu, czy muszę się rejestrować ponownie ?
Nie trzeba się ponownie rejestrować. Przenieśliśmy dane adresowe i dane do FV ze starego sklepu, a także wszystkie zrealizowane zamówienia. Trzeba jednak ustawić nowe hasło i aby tego dokonać należy postępować zgodnie z instrukcją na niniejszej stronie KLIKNIJ
5. Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Dane do faktury VAT należy podać podczas rejestracji/zakupu. W panelu klinta możesz zdecydować jaki dokument chcesz otrzymać, a także w jakiej formie ( papierowej lub elektronicznej)